• 1404/02/27 - 19:55
  • - تعداد بازدید: 131
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

روابط عمومی‌ها پل ارتباطی میان مردم و کارگزاران هستند

روابط عمومی‌ها باید دغدغه مردم را داشته باشند و بتوانند مانند پل ارتباطی میان آنان و کارگزاران عمل کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، وزیر سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت در نخستین اجلاس سراسری روابط عمومی‌های وزارتخانه گفت: یکی از وظایف روابط عمومی توجیه و اقناع مردم و درک متقابل با آنها است. 

سید عزت ا... ضرغامی افزود: خیلی از افراد، مسئولیت بزرگ در کشور دارند، اما نمی‌دانند با مردم چگونه صحبت کنند.

وی ادامه داد: بسیاری از تریبون‌های رسمی در کشور حرف نزنند بهتر است، زیرا به جای آن که مردم را توجیه کنند، آنها را وادار به مقابله می‌کنند.

ضرغامی با بیان این که روابط عمومی معادل رسانه در جهان امروز است، تصریح کرد: هیچ کاری در کشور انجام نمی‌شود مگر این که پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

وی در ادامه، وزارت جهاد کشاورزی را یکی از مهمترین وزارتخانه‌های کشور به دلیل تامین امنیت غذایی دانست و گفت: بخش زیادی از محصولات غذایی در داخل کشور تولید می‌شود.

وزیر سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اذعان داشت: صدور کالابرگ نیز برای این است که به رغم افزایش قیمت‌ها، مردم حداقل امنیت غذایی را داشته باشند.

وی به قطعی آب و برق اشاره و تصریح کرد: بخش عمده آب کشور در بخش کشاورزی مصرف می‌شود و یکی از راهکارها، تغییر الگوی کشت است.

ضرغامی گفت: روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی باید مردم را توجیه کند که تغییر الگوی کشت به نفع خودشان و در راستای مصرف بهینه آب است.

  • گروه خبری : اخبار روز,اخبار تایپی
  • کد خبر : 199277
کلمات کلیدی
مریم  مهدوی
خبرنگار

مریم مهدوی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید