• 1404/01/18 - 08:50
  • - تعداد بازدید: 141
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی:

«هوش مصنوعی» اثربخشی روابط‌عمومی‌ را افزایش می‌دهد

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم استفاده از «هوش مصنوعی» برای افزایش اثربخشی روابط عمومی‌ها تاکید کرد و گفت: بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ماموریت جدید برای روابط عمومی‌ها در جهاد کشاورزی است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی منطقه ۳ کشوری وزارت جهاد کشاورزی با حضور سیدسجاد حسینی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی و مدیران روابط عمومی پنج استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل و قزوین به میزبانی ارومیه با هدف بررسی مسایل و هماهنگی بیشتر برگزار شد.

 

علی دیانتی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، در ابتدای این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات و وضعیت جهاد کشاورزی استان، نقش روابط عمومی‌ها را در سازمان مهم ارزیابی کرد و گفت: روابط عمومی‌ها چشم و گوش سازمان هستند و در حوزه جهاد تبیین که مورد سفارش اکید رهبر معظم انقلاب است، نقش موثری دارند.

 

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی نیز در این نشست با اشاره به نقش خطیر وزارت جهاد کشاورزی  در «امنیت غذایی» کشور، روابط عمومی را بازوی مهم سازمان و اهداف عالی وزارت دانست و تاکید کرد: روسای سازمان‌های استانی باید تمام و کمال از روابط عمومی‌ها حمایت کنند.

 

سیدسجاد حسینی همچنین بر لزوم بهره‌گیری از «هوش مصنوعی» در راستای افزایش اثربخشی و کارایی روابط عمومی‌ها تاکید کرد و گفت: بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ماموریت جدید برای روابط عمومی‌ها در جهاد کشاورزی است.

 

در ادامه این نشست، وحید کاظم‌زاده از استان آذربایجان شرقی به عنوان رئیس و سعید آبی از استان آذربایجان غربی به عنوان دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های منطقه ۳ کشور انتخاب شدند.

 

حسینی در پایان این جلسه پای صحبت‌های مدیران و رابطان روابط عمومی مدیریت‌های شهرستانی و دستگاه‌های تابعه وزارت جهاد نشست.

  • گروه خبری : اخبار روز
  • کد خبر : 196167
مریم  مهدوی
خبرنگار

مریم مهدوی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید