• 1398/01/24 - 12:17
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

راه‌اندازی تلفن گویا و مشاوره تلفنی در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان

مسئول میز خدمت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، از راه‌اندازی تلفن گویا و مشاوره تلفنی در سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی
جهاد کشاورزی زنجان، محمود صیاد بورانی گفت: با هدف سهولت بخشیدن به ارتباط ارباب‌رجوع
با سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها، اقدام به راه‌اندازی
تلفن گویا و مشاوره تلفنی در این سازمان شده است به طوری که بهره‌برداران و متقاضیان
بدون مراجعه حضوری، از طریق سامانه تلفن گویا می‌توانند به راحتی اطلاعات و راهنمایی‌های
لازم را دریافت کنند.



وی با بیان اینکه تلفن گویای سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به شماره
33137000 آماده ارایه خدمات به متقاضیان و بهره‌برداران است، به امکان ضبط پیام‌های
صوتی در این سامانه اشاره کرد و افزود: با گردآوری و طبقه‌بندی روزانه پیغام‌های ضبط
شده در صندوق صوتی این سامانه و ارجاع آن به واحدهای تخصصی، پاسخ مورد نظر را دریافت
کرده و از طریق شماره تلفنی که در انتهای پرسش قیده شده به متقاضی اعلام می‌شود.



بورانی، مشاوره تلفنی و استعلام غیرحضوری درباره نحوه صدور انواع مجوزها
و طریقه دریافت مجوزهای مربوطه را از دیگر امکانات این سامانه برشمرد و خاطرنشان کرد:
در این بخش نیز برای آشنایی متقاضیان فعلا یکسری مشاوره‌های ثابت در زمینه دریافت مجوز
برای فعالیت‌های دامداری، تولیدات گیاهی، صنایع تبدیلی و غذایی، امور اراضی و آب و
خاک گنجانده شده است.



وی بیان کرد: مردم و بهره‌برداران می‌توانند به منظور خدمات‌رسانی بهتر
و شفاف‌تر، نظرات و رهنمودهای خود را از طریق ارسال پیام صوتی، فرم‌های نظرسنجی الکترونیکی
و یا فرم‌های انتقادات و پیشنهادات الکترونیکی با کارشناسان میز خدمت در میان بگذارند.

  • گروه خبری : استان زنجان
  • کد خبر : 92055
کلمات کلیدی
فرزانه  رحیمی
خبرنگار

فرزانه رحیمی