هوشمند سازی خدمات موجب کاهش هزینه ها، مراجعات و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع می شود
مدیر امور اراضی آذربایجان غربی گفت: هوشمند سازی و سامانه ای کردن خدمات اولویت اصلی بوده و موجب کاهش هزینه ها، مراجعات و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع از خدمات دولتی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، مجتبی روح الامین افزود: کار در حوزه زمین بسیار سخت ، تخصصی و حساس است و به دقت بسیار زیادی نیاز دارد، چرا که حق و حقوق اشخاص و دولت در میان است وهمه همکاران باید به قوانین، مقررات و ضوابط حوزه زمین آگاهی کامل داشته باشند و به آن عمل کنند.
روح الامین با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویتهای مدیریت اموراراضی تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع به مسائل و مشکلات آنان با سعه صدر است، تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع و اجتناب از برخورد سلیقه ای و فردی در کلیه بخشها، ارتقای سلامت اداری و شفاف سازی و آگاهی بخشی نسبت به حقوق و تکالیف متقابل مردم با تاکید بر دسترسی آسان به اطلاعات صحیح در اولویت کارهای اجرایی قرار دارد.
وی اضافه کرد: باید به درخواستهای ارباب رجوع رسیدگی شود و این رسیدگی با سرعت و دقت کافی همراه باشد.
مدیر امور اراضی استان با تسلیت ایام عزاداری حسینی با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع به عنوان مهمترین مولفه افزایش اعتماد عمومی به نظام اداری، گفت: در حدیثی از امام حسین (ع) به نقل از حضرت رسول (ص) آمده است که کسی که برای برطرف کردن نیاز برادر مسلمان خود تلاش کند گویا خدا را نه تنها هزار سال عبادت کرده بلکه روزها را روزه دار بوده و شبها را به شب زنده داری گذرانده است .