گفتمان اقتصاد مقاومتي در كشاورزي فراگير مي‌شود
1392/12/06

 

رئيس مركز روابط عمومي واطلاع رساني در نشست با روسا و كارشناسان ادارات مركزروابط عمومي واطلاع رساني وزارت جهادكشاورزي  اظهار داشت: درراستاي اجراي سياست‌هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي اين مركز بايد از تمامي ظرفيت‌هاي نظام ارتباطي و اطلاع‌رساني براي تبيين، توسعه و گسترش اقتصاد مقاومتي در جامعه كشاورزي استفاده كند.

وي در همين زمينه اظهار داشت: اقتصاد مقاومتي كه بر استوارسازي فعاليت‌هاي اقتصادي كشور به دانش، فرصت‌سازي، توليدات ملي، خودكفايي تاكيد دارد ، مي‌تواند براي كشاورزي كشور ، فرصت گذار از كشاورزي موجود را به كشاورزي مهندسي، علمي، دانش بنيان و بهره‌ور فراهم نمايد.

وي با اشاره به اينكه اين شيوه كشاورزي علاوه بر ايجاد رفاه، آسايش، امنيت و افزايش درآمد براي كشاورزان ، امنيت غذايي را نيز كه  در نتيجه افزايش توليد از اين شيوه منتج خواهد شد، براي همه ملت به ارمغان مي آورد.

مهندس رمضان‌نژاد با اشاره به تكليف ابلاغي درارتباط با تبيين ابعاد اقتصاد مقاومتي وگفتمان سازي آن در محيط علمي،آموزشي ورسانه اي وتبديل آن به گفتمان رايج وملي اعلام كرد: اجراي اين تكليف مهمترين رسالت مركز روابط عمومي واطلاع رساني وزارت جهاد كشاورزي است و از همكاران خواست تا نسبت به تدوين برنامه جامع گفتمان سازي اقتصاد مقاومتي براي بخش كشاورزي اقدام نمايد . وي گفتمان سازي اقتصاد مقاومتي را در تحقق سياست هاي ابلاغي مهم برشمرد و اظهار داشت: اساس اين سياست بر مردمي كردن اقتصاد است و در اين زمينه از ظرفيت‌هاي موجود از جمله نشريات تخصصي كشاورزي، صداوسيما،خبرنگاران و رسانه‌هاي مكتوب، خبرگزاري‌ها، انجمن‌هاي علمي، تشكل‌ها استفاده شود.

وي پيش‌بيني برگزاري همايشي  را درخصوص تبيين ابعاد اقتصاد مقاومتي  براي جامعه كشاورزي راضروري دانست.

 

تعداد مشاهده خبر6 بار
تصاویر مرتبط


مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
شماره تلفن
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
کلیه حقوق این سایت متعلق به وزارت جهاد کشاورزی می باشد
Powered by DorsaPortal