حمایت جدی از سرمایه گذاران بخش کشاورزی
فرماندار شهرستان گرمی گفت: حمایت جدی از سرمایهگذاران بخش کشاورزی زمینههای رشد و شکوفایی منطقه را فراهم میآورد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان
جهاد کشاورزی استان اردبیل، علی بهشتی که در جلسه هماهنگی بررسی راهکارهای توسعه
بخش کشاورزی و دامپروری شهرستان با حضور مدیرجهاد کشاورزی شهرستان گرمی و مدیر
روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان و دیگر کارشناسان ذیربط برگزار شده بود با
اعلام این خبر افزود: شهرستان نمین به دلیل موقعیت موقعیت خاص جغرافیایی و شرایط
متوع آب و هوایی که دارد استعداد های بالقوه ای در جهت توسعه باغات و محصولات
زراعی ودامی دارد .
وی افزود: بسترهای لازم برای سرمایهگذاریهای کلان در این شهرستان در بخش
کشاورزی مهیا است و دستگاههای اجرایی این شهرستان قطعا ً تمامی سعی و اهتمام خود
را در جهت سهولت سرمایهگذاری به کار میبندند نمونه عینی و عملی آن راه اندازی واحد
عظیم شیرآلات قهرمان است که با ایجاد کارآفرینی و بکارگیری جوانان بیکار منطقه و
رونق اقتصادی این شهرستان را به عنوان برند تولید شیرآلات و لوازم بهداشتی معرفی
کرده است .
بهشتی افزود: همه دستگاههای
اجرای باید سعی و اهتمام خود را در راه اندازی واحد های راکد و غیرفعال و یا
نیمهفعال باید بکارگیرند تا بتوانیم این واحدها را به چرخه تولید بازگردانیم
و موجبات کسب و کار و رونق را فراهم آوریم .
این مقام مسئول افزود: یکی از
معیارهای مهمی که باید مسئولان و دستاندرکاران بخش کشاورزی و دامپروری
شهرستان به آن اهمیت بیشتری بدهند اهلیت سرمایهگذار است که این معنا که اگر
قرار است مجوز احداث یک باب گاوداری و یا مرغداری به فردی داده شود حتما می بایست
آن شخص تحصیل کرده رشته دامداری و یا دامپروری بوده و یا اینکه تجربیات لازم را در
این خصوص داشته باشد در این صورت است که این واحد ها می توانند به صورت مستمر و
مداوم در مسیر تولید و خود کفایی قرار بگیرند .
در ادامه مدیر روابط عمومی
جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز افزود: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین دستگاه های
اجرایی و مردم هستند مدیران روابط عمومی در قبال مردم مسئولیت دارند و مردم نیز از
روابط عمومی ها هم حق مطالبه دارند.
این مقام مسئول افزود: روابط
عمومی ها با ایفای کارکردهای اطلاع رسانی و اطلاع یابی،ایجاد و حفظ ارتباطات دو
سویه و تفاهم متقابل بین سازمان و مخاطبان و جلب اعتماد و مشارکت مخاطبان به
سازمان، کمک به مدیریت برای همگام شدن با تغییرات محیطی، نزدیک کردن نگرش های
مخاطبان با سازمان و شفاف سازی اقدامات و نگرش های سازمان با مخاطبان به پویایی و
رشد و توسعه سازمان در محیط و در راه رسیدن به اهداف و استراتژی های آن کمک می
کنند.