• 1403/09/03 - 17:41
  • - تعداد بازدید: 142
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رضایتمندی کاربران از بیمه، تداوم اعتماد به ابزارهای حمایتی است

 

معاون بازاریابی و هماهنگی امور شعب بانک کشاورزی نهضت تعامل و گفتگو با کشاورزان را مقدمه اعتماد آفرینی و ترویج فرهنگ بیمه دانست و بر جلب رضایتمندی کشاورزان تاکید کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، جلسه هم اندیشی سالیانه مدیران صندوق بیمه کشاورزی و بانک کشاورزی با حضور اکبر فتحی معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی، محمد ابراهیم حسن نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، وهب متقی نیا مدیرعامل بانک کشاورزی و علیرضا آل امین قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی در هتل المپیک تهران برگزار شد.

 

در این جلسه، الله داد محمدی مفرد معاون بازاریابی و هماهنگی امور شعب بانک کشاورزی اظهار کرد: باید فرایند بیمه را به سمت رضایتمندی ببریم.

 

وی افزود: بیمه کشاورزی در دنیا هم مبحث منعطفی است و به امنیت غذایی کشور گره خورده است لذا نمی‌توان به آن با نگاه سلبی نگاه کرد.

 

محمدی مفرد با بیان اینکه حمایت از کشاورزی و ارتقاء معیشت کشاورز از اهداف بیمه کشاورزی است، گفت: بیمه پیوند دهنده بخش خصوصی و بخش دولتی است و تسهیلگری امور کشاورزان از اهداف اصلی بیمه کشاورزی است و باید غرامت در زمان کوتاه پرداخت شود تا نارضایتی و عدم اطمینان در کشاورز و دامدار کاهش یابد.

 

وی ادامه داد: باید نهضت مذاکره با کشاورزان و تعامل با آنها را جدی بگیریم؛ بانک و بیمه باید ضریب نفوذ خود را در بین کشاورزان افزایش دهند و به هدف هر کشاورزی یک حساب در بانک کشاورزی برسیم.

 

محمدی مفرد با بیان اینکه منتظر مراجعه کشاورزان به دفاتر بیمه و بانک کشاورزی نباشید، گفت: باید از ظرفیت دفاتر بیمه‌ برای بازاریابی برای بانک استفاده کنیم.

 

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم زنجیره‌های تولید را شناسایی کنیم باید زنجیره‌های کشاورزی را وارد پلتفرم پالیز کنیم و حلقه‌های مختلف از تولید تا مصرف را در سراسر کشور وارد شبکه کنیم که در حال حاضر بر روی مرغ این کار در حال انجام است.

  • گروه خبری : اخبار روز,اخبار سازمانها و موسسات
  • کد خبر : 188551
کلمات کلیدی
عطیه  حاجی
خبرنگار

عطیه حاجی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید