بخش كشاورزي بايد از ظرفيت تمامي رسانه‌هاي جمعي استفاده كند
1392/12/03

رييس مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت جهادكشاورزي گفت: در راستاي تحقق اهداف بخش كشاورزي بايد از ظرفيت تمام رسانه‌هاي جمعي از جمله نشريات تخصصي استفاده كرد.

به گزارش روابط عمومي وزارت جهادكشاورزي، مهندس شاهرخ رمضان‌نژاد در نشستي با حضور مسوولان و سردبيران نشريات تخصصي بخش كشاورزي اظهار داشت: اين نشريات مي‌توانند در سياستگذاري، تصميم‌گيري و تصميم‌سازي در بخش كشاورزي و همچنين انتقال يافته‌‌ها، تحقيقات نوين و ارتقاي سطح دانش بهره‌برداران نقش ايفا كنند.

وي بر تشكيل كميته موضوع‌يابي، كميته تقويت و توسعه نويسندگي، كميته انتقال يافته‌ها، كميته ارتقاي سطح دانش بهره‌برداران و كميته تدوين استراتژي رسانه‌اي تاكيد و تصريح كرد: اگر بخواهيم موضوعات كشاورزي را مهندسي كنيم لازم است اين كميته‌ها با مشاركت و مسووليت نشريات تخصصي كشاورزي تشكيل شوند.

مهندس رمضان‌نژاد به رويكردهاي جديد اطلاع‌رساني مركز روابط‌عمومي و اطلاع‌رساني نيز اشاره كرد و گفت: در دولت يازدهم، يازده رويكرد اطلاع‌رساني فعال، موثر، رسانه‌پذير، جريان‌ساز، مساله‌شناس، هوشمند و بالنده، پشتيبان و فزاينده، فرصت‌سازي، ايده‌پذير، تحول‌زا و نهضت‌ساز در اين مركز اتخاذ شده است.

در اين نشست، مسوولان و سردبيران نشريات تخصصي به بيان ديدگاه‌هاي خود در مورد روند اطلاع‌رساني و ضروريات بخش كشاورزي پرداختند.

نشريات تخصصي در همين حال خواستار تعامل بيشتر با مركز روابط‌عمومي و اطلاع‌رساني وزارت‌جهادكشاورزي و تغيير رويه پيشين اين مركز شدند.

مسوولان نشريات تخصصي از رويكرد جديد مركز روابط‌عمومي به منظور پويايي رسانه‌هاي جمعي در حوزه كشاورزي استقبال كردند و اذعان داشتند: موضوعيت‌دادن به كشاورزي توسط كساني صورت مي‌گيرد كه متخصص، با تجربه و اهل قلم باشند و بتوانند به داده‌ها و اطلاعات دسترسي پيدا كنند.

آنها با بيان اين كه هريك از نشريات تخصصي توانمندي‌ خاص در طرح مسايل و اتخاذ راه‌كارها در زيربخش‌هاي كشاورزي دارند، بر تدوين استراتژي و مدل براي اين نشريات تاكيد كردند.

تعداد مشاهده خبر0 بار
تصاویر مرتبط


مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
وزارت جهاد کشاورزی
کلیه حقوق این سایت متعلق به وزارت جهاد کشاورزی می باشد
Powered by DorsaPortal